KENAPA SHAKLEE SUPPLEMENT TERBAIK DI MALAYSIA

 Assalamualaikum & hai semua😁.

Alhamdulillah Lin berkesempatan lagi muncul kat sini. Mudah-mudahan kalian pun dalam keadaan sihat hendaknya🤲🏻❤️.


Lin perasan sekarang ni dah makin ramai yang sedar tentang kepentingan pengambilan supplement. Masing-masing ikhtiar untuk tingkatkan kesihatan dan elak daripada terkena pelbagai penyakit.


Bila dah ada "demand" yang tinggi, maka berduyun-duyun lah founder muncul untuk hasilkan supplement untuk penuhi "demand" tadi tu kan🤭. 


Tak dinafikan memang ada founder yang buat kajian sebelum produk mereka dijual di pasaran tapiii ada juga founder yang main hentam keromo je. Ni jenis yang fikirkan keuntungan semata-mata tanpa fikirkan kesan keatas pengguna mereka.


Kita sebagai pengguna perlulah bijak buat pilihan. Yelah, kita nak ambil supplement untuk tingkatkan kesihatan, bukan untuk mudaratkan kesihatan kan😁. Pilihan Lin, semestinya SHAKLEE SUPPLEMENT TERBAIK DI MALAYSIA 🥰.


Di sini Lin nak share;



5 SEBAB KENAPA SHAKLEE SUPPLEMENT TERBAIK DI MALAYSIA.


1. Shaklee Selamat dan LULUS KKM

Ni paling penting sekali. Sekarang produk timbang kilo bersepah kat luar sana tu. Macam cendawan tumbuh selepas hujan 😩.

So, pleasee check dulu latar belakang syarikat dan produk tersebut. Jangan terus percaya dengan testimoni viral semata-mata.

Supplement Shaklee selamat dan Lulus KKM. Setiap produk shaklee dilengkapi dengan hologram untuk pastikan ketulenan produk tersebut. Boleh semak di portal rasmi KKM


Hasil carian di portal rasmi KKM


2. Shaklee Bebas Daripada Bahan Kimia dan Merbahaya

Dr Forrest C Shaklee

“ We make products that are gentle on the environment and never tests on animals. I will never create a product that will harm one tissue cell in the body. ”

Sesuai dengan prinsip pengasas Shaklee iaitu Dr Forrest C Shaklee, semua produk Shaklee dihasilkan daripada bahan-bahan "Beyond Organic", bebas daripada bahan merbahaya, bebas gluten dan tidak pernah diuji ke atas haiwan.


3. Produk Shaklee Diuji Secara Klinikal

Tidak semua syarikat sanggup keluarkan modal yang besar untuk buat ujian klinikal keatas produk mereka. Shaklee sanggup keluarkan modal yang besar demi menjamin keberkesanan produk dan keselamatan setiap penggunanya.


DR. ELIZABETH BLACKBURN
2009 Nobel Prize Winner in Medicine

Shaklee telah buat 135 ujian klinikal termasuk Landmark Study yang diketuai oleh Dr Elizabeth Blackburn dan Telomere Study 

Hasil daripada kajian tersebut menunjukkan bahawa orang yang amalkan supplement Shaklee lebih sihat berbanding orang yang ambil supplement jenama lain dan tidak ambil supplement langsung. Boleh rujuk di sini


4. Produk Shaklee Terbukti Berkesan

Ramai atlit sukan yang berjaya merangkul hadiah dalam sukan yang mereka ceburi. Angkasawan NASA juga amalkan supplement Shaklee termasuk Performance Drink untuk kekal hidrasi di angkasa lepas.



Di Malaysia pun dah ramai yang dapat kesan positif hasil konsisten amalkan supplement shaklee. Contohnya Set Kurus Shaklee yang sentiasa mendapat sambutan hangat sepanjang masa🤩.


5. Shaklee Menang Award Trusted Brand

Shaklee menang award Trusted Brand kategori vitamin / Supplement 2 tahun berturut-turut hasil undian pengguna di Malaysia. Kalau pengguna tak dapat kesan positif, takkan la mereka nak undi shaklee kan🤪

Untuk tersenarai dalam pencalonan pun bukan mudah tau. Inikan pulak dapat menang Gold Award dan bertanding dengan jenama-jenama hebat yang lain🤩



Inilah antara sebab kenapa lin tak ragu-ragu untuk terus amalkan supplement shaklee. 

Kalau ada yang nak tanya tentang Shaklee boleh contact lin ye 😁. 

Boleh cuci mata di social media lin & jangan lupa follow tau 😘








#blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #pengedarshakleekl #pengedarshakleesentul #shaklee2023 #setkurusshaklee #setslimmingshaklee #carabuatIF #caraintermittentfasting #kebaikanintermittentfasting #shakleekl #shakleesentul #vivixshaklee



 






Comments

  1. Shaklee suplement terbaik di Malaysia. Proud to be part of Shaklee Family.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah kita tak salah pilih jalan kan 😁

      Delete

Post a Comment

Popular Posts