Bisnes Online Terbaik Di Malaysia : Bisnes SHAKLEE

 Assalamualaikum & hye 

    Tinggal beberapa hari je lagi kita nak sambut Aidilfitri. Lin tengok ramai sangat yang mengeluh tak dapat nak buat persiapan raya macam tahun-tahun sebelumnya😢.

    Ada yang tak dapat nak belikan baju raya untuk anak-anak. Apatah lagi untuk diri sendiri. 

    Mungkin juga sebab sesi persekolahan baru bermula bulan lepas. Bulan ni pula nak kena sediakan persiapan raya. Ditambah lagi dengan kos sara hidup yang makin meningkat.

Sejak kebelakangan ni makin ramai yang berusaha untuk dapatkan side income. Salah satu caranya adalah melalui bisnes online. 


KELEBIHAN BISNES ONLINE

1. Kos rendah : Nama pun bisnes online, so kita tak perlu keluarkan sebarang kos untuk menyewa kedai atau tapak perniagaan.

2. Pasaran yang lebih meluas : Bisnes online tak tertumpu pada satu-satu kawasan sahaja. Kita boleh menjangkau pelanggan dari seluruh dunia, hanya dengan berbekalkan internet dan telefon sahaja.

3. Fleksibiliti yang tinggi : Kita boleh berniaga secara online dimana-mana dan pada bila-bila masa sahaja selagi ada capaian internet. 

Bagi Lin, Shaklee adalah Bisnes Online Terbaik Di Malaysia. Nak tahu kenapa? Baca entry ni sampai habis ya 😁


7 SEBAB SHAKLEE BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA

1. MODAL SERENDAH RM35

    Untuk mulakan BISNES ONLINE Shaklee, anda perlu mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu. Cara DAFTAR AHLI boleh baca di sini. Selepas daftar ahli, terus boleh mulakan bisnes tanpa perlu simpan stock yang banyak.

Ada 3 cara untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee;

  • Bayar Yuran Pendaftaran serendah RM35.
  • Buat belian 100uv dalam 1 resit (anggaran RM400) dan akan dapat keahlian secara PERCUMA.
  • Beli mana-mana promo PERCUMA AHLI yang Shaklee tawarkan (sekiranya ada). Untuk april 2023 ni, Shaklee tawarkan PROMO RAHMAH SHAKLEE berharga serendah RM99 berserta Percuma Ahli. Best kan, dengan hanya RM99 je terus boleh start bisnes dan dapat 2 barang lagi tu😍
Harga asal RM323. Promo Rahmah Shaklee RM99 + PERCUMA AHLI. Klik pada gambar untuk dapatkan Set Rahmah Shaklee


2. COMPANY KUKUH DAN STABIL

    Company Shaklee dah mulakan bisnes sejak 100 tahun yang lalu dan dah bertapak di Malaysia selama 35 tahun. Tak pernah sekali pun Shaklee gagal bayar bonus kepada ahli-ahli yang layak setiap bulan.

Shaklee telah bayar RM372 juta bonus kepada semua ahli yang layak pada tahun 2020-2022


3. PELAN PAMPASAN 3 C (CASH BONUS, CAR BONUS & CONVENTION TRIP)

    Selain untung runcit yang besar, semua pengedar sah Shaklee layak untuk menerima unlimited CASH BONUS. Untuk ahli yang hanya beli untuk makan sendiri pun layak dapat cash bonus. Dengan syarat perlu ada minimum 150uv (anggaran belian RM650) dalam satu bulan.

    Sesetengah company lain dia akan beri 1 biji kereta kepada ahli yang layak, tetapi Shaklee beri CAR BONUS secara tunai kepada ahli yang layak. So kita boleh tentukan sendiri kita nak buat apa dengan duit tu. Lagi best kan 😁

    International CONVENTION TRIP secara percuma kepada ahli yang layak. Yes, semuanya ditanggung oleh Shaklee, termasuklah duit belanja. Kita tinggal bawa baju & badan je 😅. Kalau kita nak tukar percutian tu kepada cash pun boleh tau.

Unlimited cash bonus



4. PRODUK SELAMAT DAN MUDAH DIJUAL
    
    Shaklee ada pelbagai jenis produk yang selamat dan organik termasuklah supplement, skincare dan penjagaan rumah yang sesuai untuk semua peringkat umur.
    
    Shaklee adalah Supplement Terbaik Di Malaysia. Antara produk yang mendapat sambutan hangat adalah seperti ; Vivix Shaklee, ESP Shaklee, Vitamin C Shaklee, Ostenutrix Shaklee dan banyak lagi.


Shaklee menang award Trusted Brand 2 Tahun berturut-turut



5. BISNES SHAKLEE PATUH SYARIAH

    Ini adalah benda paling penting sekali terutamanya untuk orang islam. Kita mesti lah nak dapatkan rezeki dari sumber yang halal kan. Shaklee memang bisnes MLM tapi bukan MLM yang hanya kaut keuntungan daripada downline tanpa sebarang usaha. Dalam Shaklee, ada ramai downline yang lebih berjaya daripada upline. Ini disebabkan Shaklee bersikap adil dengan semua ahli-ahlinya. Siapa buat, dia dapat. Tiada istilah upline goyang kaki kaut keuntungan hasil kerja keras downline.

    Tiada sistem MOQ (minimum order quantity). Setiap ahli yang mendaftar dengan Shaklee bole beli semua produk shaklee dengan harga yang sama tanpa ada minimum kuantiti order

    Tidak perlu pegang stok yang banyak untuk kekal di rank tertentu. Tiada istilah turun pangkat sekiranya tidak berjaya capai target jualan.


6. COMPANY SEDIAKAN PAKAR NUTRISI DAN BAHAN RUJUKAN
    
    Sebagai penjual supplement dan skincare, kita mestilah kena ada ilmu untuk bantu pengguna jadi lebih sihat dan cantik. Shaklee sediakan pakar nutrisi bertauliah yang sentiasa bersedia untuk bantu semua ahli-ahlinya.

    Pengedar Shaklee tak perlu bersaing dengan Company untuk mendapatkan jualan. Pihak Shaklee hanya menyediakan semua bahan rujukan dan marketing sahaja. 

Kelas nutrisi secara percuma



7. BISNES ANYTIME ANYWHERE

    Bisnes Shaklee ni mudah sangat sebab dah ada website yang lengkap. Kalau ada customer nak order barang, boleh terus submit order melalui website yang berfungsi 24 jam sehari. Tak perlu uruskan postage, tak perlu simpan stok menimbun.

    Untuk customer yang berdekatan, kita boleh terus walk in branch terdekat untuk ambil order dan boleh terus hantar kepada customer pada hari yang sama.

    Lin ada menyediakan khidmat COD Shaklee Sentul dan KL area setiap hari.
    
    Mudah kan bisnes shaklee ni. Kita boleh buat bisnes macam biasa walaupun ketika bercuti, sambil bekerja mahupun sambil jaga anak di rumah. 

    Inilah antara sebab Lin masih bertahan dengan bisnes shaklee sejak tahun 2021.

Cod Vivix Shaklee to menara DBKL


JOM JOIN MY TEAM

     Lin dapat extra bonus sebab berada dalam team yang sangat hebat, sentiasa membantu dan sediakan semua benda termasuk;
  •  Marketing Tools disediakan
  • Video & Gambar cantik
  • Strong group support
  • Ilmu marketing dan motivasi
    Kalau ada yang berminat nak buat Bisnes Online Shaklee dengan strong group support, jom join my team. Kami akan ajar dari A-Z. Anda hanya perlu sediakan fon, internet dan semangat untuk berjaya dalam Shaklee😁.

    Sambil cari duit, sambil kita bantu orang lain untuk ikhtiar sihat dan cantik dengan Shaklee. InsyaAllah😁

COD Shaklee Sentul
COD Shaklee KL


#nextlevelblogging
#shaklee2023
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023




Hubungi Lin untuk :
KONSULTASI PERCUMA,
HARGA PRODUK TERBAIK DAN
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE

Whatsapp : 012-7476395
Facebook: Lin Abu Bakar
Instagram: noorazlin_ab
Catalog Shaklee : lin.shaklee














Comments

  1. wahhhhh bestnya bisnes shaklee ni !! paling best UNLIMITED INCOME & FLEKSIBEL jeeee 😍

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts